Friday, December 12, 2008

Testing lagu utk O2C

Yahoo... dapat juga rakam akhirnya...
But actually, ini Newton testing jak...
Semangat mo nyanyi smlm, last2 tali #6 putus plak ;p
Erm, newton tetap juga mo rakam tu lagu...
hasilnya, jeng.. jeng... jeng....
Liriknya lama sda newton gubah
~ cuma teda kesempatan mo nyanyi sma gitar.
(main gitarpun mcm nda pandai jak keh3)

Bah, cuba dengarkan ni lagu testing...
~ khas ku gubah utk O2C.... hehehe : )



p/s: ~ aq tau la nda brapa sedap, nnt aq delete juga ni... ~

Tajuk: Oleng-Oleng Circle.

Seandainya ada soalan utk ku
apa yang ku mahukan
tanpa malu & segan aku katakan
ku ingin teman-teman

*
Yang aktif yang happy
sepertinya group O2C
yang carrying yang happening
buatku terkerjar-kejar

**
Aku siuk sendiri
melihat group O2C
menbuat aku jadi kepingin...
Menyertai group ini
seperti satu mimpi
aku mau kumpulan
cukup satu kumpulan....

korus :
Oleng-oleng Circle
oleng-oleng circle
bilang saja O2C
oleng-oleng circle... yeah.

Kuterlalu lama sepi & sunyi sendiri
aku jadi cape' dech...
jelas-jelas O2C menerima aku
Bah, tunggu apa lagi...

ulang: *, ** & korus.



1 comment:

laskarhitamputih said...

Tema lagu asal ~ T2-OK!
ini lagu testing jak tau....